Benefit Systems: usprawnienie komunikacji wewnętrznej

Firma Benefit Systems zmagała się z nieefektywną komunikacją opartą na przestarzałym, statycznym intranecie. Wdrożenie emplo przyniosło natychmiast widoczne, konkretne i łatwe do zmierzenia efekty.

Jak to się wszystko zaczęło?

Punktem wyjścia do zmian był nieefektywny system elektronicznej komunikacji wewnętrznej. Stary intranet nie spełniał swoich funkcji – pracownicy nie czerpali z niego aktywnie informacji, a jedynym „motywatorem” zachęcającym do skorzystania z systemu było złożenie wniosku urlopowego.

Problem wynikał nie tylko z samego narzędzia, ale również z faktu braku osoby lub zespołu dedykowanego do zarządzania komunikacją wewnętrzną w firmie. Firma szukała systemu, który pozwoli usprawnić i unowocześnić komunikację w firmie oraz zapewni bogate funkcjonalności HR-owe i kadrowe.

Rozwiązanie

Analiza dostępnych na rynku rozwiązań, doprowadziła firmę do emplo.

Szczególnie istotne z perspektywy organizacji były funkcjonalności do bieżącej komunikacji wewnętrznej oraz te służące do zbierania i rozpowszechniania wiedzy o firmie – traktowanej jako kapitał Benefit Systems SA. Funkcjonalne rozwiązania z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi dostępne w emplo odpowiadały jednocześnie na potrzeby działu HR.

Na miesiąc przed startem firma uruchomiła kampanię teaserową w formie plakatów z atrakcyjnymi zdjęciami pracowników i chwytliwymi hasłami nawiązującymi do funkcjonalności emplo (jak urlopy, prosta komunikacja czy grupy zainteresowań). Kampania obejmowała serią filmów, landing page osadzony na adresie starego intranetu, animacje na ekranach oraz serię mailingów.

Co mówią o nas pracownicy Benefit Systems?

Sprawdź, jak możemy usprawnić Twoją firmę!

Dziękujemy za wiadomość!

Wkrótce ktoś skontaktuje się z Tobą, by odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące emplo!