Blog

two amazed astonished young women talking

5 mitów komunikacji wewnętrznej w firmach – raport specjalny

Komunikacja wewnętrzna to ciągle gorący temat. Zastanawiamy się, jak przekazywać informacje i budować zaangażowanie. Pokolenie Y i Z zaczyna powoli dominować w wielu firmach. Stajemy przed wyzwaniem jakim jest otwarta komunikacja i ciągła interakcja. Czy wobec tego czeka nas rewolucja w komunikacji wewnętrznej?

Zachodzące zmiany wymagają reakcji świata biznesowego. Niezwykle istotna jest tutaj rola specjalistów HR i komunikacji wewnętrznej. Zadanie nie jest łatwe, dlatego postanowiliśmy je trochę ułatwić. Zapytaliśmy pracowników małych, średnich i dużych firm co myślą o komunikacji wewnętrznej. Na tej podstawie opracowaliśmy 5 mitów komunikacji wewnętrznej!

Jak myślimy, że jest, a jak jest naprawdę?

#1 Spotkania są najskuteczniejszym narzędziem komunikacji wewnętrznej
#2 Duże firmy komunikują się skuteczniej
#3 Firma powinna mówić, a pracownicy słuchać
#4 Pracownicy z pokolenia Y mają najwięcej do powiedzenia
#5 We wnętrzu firm nie ma miejsca na społeczności

Prawda czy mit? Odpowiedzi szukaj w naszym raporcie!