Usprawnij komunikację wewnętrzną
Zautomatyzuj obieg informacji wewnątrz organizacji.
Skróć czas obsługi wielu wewnętrznych procesów
i usprawnij pracę całej firmy.
Prowadź skuteczną komunikację góra-dół

Aktualności firmowe
- Pożegnaj chaos informacyjny w firmie! Kieruj wiadomości do wybranych grup pracowników.
- Prowadź efektywną komunikację góra–dół i integruj pracowników z firmą.
- Wykorzystuj mechanizmy portali społecznościowych i angażuj pracowników w komunikację.
Grupy dyskusyjne
- Załóż grupę związaną z dowolnym tematem, np. z pracą zespołu lub konkretnym projektem.
- Do grupy zapraszaj osoby, które są zainteresowane danym zagadnieniem.
- Raporty, zdjęcia, ważne pliki – dzielcie się nimi w wybranej grupie.


Baza wiedzy
- Kategoryzuj i organizuj firmowe materiały – ich odnalezienie nigdy nie było łatwiejsze!
- Twórz bazę ważnych linków, np. do innych systemów albo zewnętrznych stron.
- Dbaj o bezpieczeństwo danych i decyduj, kto może mieć dostęp do wybranych plików.
Uporządkuj informacje dotyczące pracowników
Profile pracowników z wyszukiwarką
Chcesz się skontaktować z konkretną osobą, ale nie znasz jej numeru telefonu? Chcesz sprawdzić, kto jest jej przełożonym lub jakie ma stanowisko? Informacje na temat pracownika szybko odnajdziesz w jego indywidualnym profilu.
Struktura firmy
Do Twojej firmy dołączają nowe osoby? Pracownicy zmieniają stanowiska? Zamieść w emplo przejrzystą strukturę organizacji. Ułatw pracownikom szybsze zrozumienie, kto pełni konkretne role w organizacji i jakie są zależności pomiędzy zespołami, działami i spółkami.

Usprawnij i przyspiesz kluczowe procesy komunikacyjne

Wnioski
- Twórz nieograniczoną liczbę elektronicznych wniosków w zależności od potrzeb Twojej firmy.
- Do menedżera czy do HR? Decyduj, do kogo ma trafić prośba o akceptację wniosku.
- Informuj pracowników o statusie wniosków za pomocą automatycznych powiadomień.
Nieobecności
- Udostępniaj pracownikom informacje o liczbie dni urlopowych, które mogą wykorzystać.
- Ułatw pracownikom składanie wniosków – to tylko kilka kliknięć!
- Ułatw menedżerom zarządzanie nieobecnościami i skróć czas potrzebny na ich akceptację.
Wydarzenia
- Szkolenia, spotkania, wyjazdy – stwórz listę wydarzeń, w których pracownicy mogą wziąć udział.
- Wysyłaj zaproszenia wybranym pracownikom, zespołom lub całej firmie.
- Sprawdzaj, kto potwierdził swój udział i rezerwuj odpowiednią liczbę miejsc.
Ankiety
- W emplo czekają na Ciebie gotowe szablony i prosty kreator ankiet.
- Twórz ankiety publiczne albo anonimowe z pytaniami otwartymi i zamkniętymi.
- Korzystaj z raportów, do których będziesz mieć szybki dostęp po zakończeniu ankiet.

Usprawnij komunikację wewnątrz Twojej firmy