Usprawnij komunikację wewnętrzną

Zautomatyzuj obieg informacji wewnątrz organizacji.
Skróć czas obsługi wielu wewnętrznych procesów
i usprawnij pracę całej firmy.

Prowadź skuteczną komunikację góra-dół

Aktualności firmowe

  • Pożegnaj chaos informacyjny w firmie! Kieruj wiadomości do wybranych grup pracowników.
  • Prowadź efektywną komunikację góra–dół i integruj pracowników z firmą.
  • Wykorzystuj mechanizmy portali społecznościowych i angażuj pracowników w komunikację.

Grupy dyskusyjne

  • Załóż grupę związaną z dowolnym tematem, np. z pracą zespołu lub konkretnym projektem.
  • Do grupy zapraszaj osoby, które są zainteresowane danym zagadnieniem.
  • Raporty, zdjęcia, ważne pliki – dzielcie się nimi w wybranej grupie.

Baza wiedzy

  • Kategoryzuj i organizuj firmowe materiały – ich odnalezienie nigdy nie było łatwiejsze!
  • Twórz bazę ważnych linków, np. do innych systemów albo zewnętrznych stron.
  • Dbaj o bezpieczeństwo danych i decyduj, kto może mieć dostęp do wybranych plików.

Uporządkuj informacje dotyczące pracowników

Profile pracowników z wyszukiwarką

Chcesz się skontaktować z konkretną osobą, ale nie znasz jej numeru telefonu? Chcesz sprawdzić, kto jest jej przełożonym lub jakie ma stanowisko? Informacje na temat pracownika szybko odnajdziesz w jego indywidualnym profilu.

Struktura firmy

Do Twojej firmy dołączają nowe osoby? Pracownicy zmieniają stanowiska? Zamieść w emplo przejrzystą strukturę organizacji. Ułatw pracownikom szybsze zrozumienie, kto pełni konkretne role w organizacji i jakie są zależności pomiędzy zespołami, działami i spółkami.

Usprawnij i przyspiesz kluczowe procesy komunikacyjne

Wnioski

  • Twórz nieograniczoną liczbę elektronicznych wniosków w zależności od potrzeb Twojej firmy.
  • Do menedżera czy do HR? Decyduj, do kogo ma trafić prośba o akceptację wniosku.
  • Informuj pracowników o statusie wniosków za pomocą automatycznych powiadomień.

Nieobecności

  • Udostępniaj pracownikom informacje o liczbie dni urlopowych, które mogą wykorzystać.
  • Ułatw pracownikom składanie wniosków – to tylko kilka kliknięć!
  • Ułatw menedżerom zarządzanie nieobecnościami i skróć czas potrzebny na ich akceptację.

Wydarzenia

  • Szkolenia, spotkania, wyjazdy – stwórz listę wydarzeń, w których pracownicy mogą wziąć udział.
  • Wysyłaj zaproszenia wybranym pracownikom, zespołom lub całej firmie.
  • Sprawdzaj, kto potwierdził swój udział i rezerwuj odpowiednią liczbę miejsc.

Ankiety

  • W emplo czekają na Ciebie gotowe szablony i prosty kreator ankiet.
  • Twórz ankiety publiczne albo anonimowe z pytaniami otwartymi i zamkniętymi.
  • Korzystaj z raportów, do których będziesz mieć szybki dostęp po zakończeniu ankiet.

Usprawnij komunikację wewnątrz Twojej firmy